Regelsamling

Författare: Carl Anders Svensson, Thomas Carlén-Wendels, Torsten Brink, Lars-Erik Ström

Boken innehåller lagar och andra normer som reglerar företagens reklam och marknadsföringsåtgärder samt konsumentens ställning. Kompletterar den nya kommande upplagan av handboken Praktisk marknadsrätt (8u) men kan användas separat, tack vare det centrala urvalet. Ett kronologiskt innehåll kompletterar det ämnesindelade. Den nya marknadsföringslagen är inarbetad samt uppdateringar i övrig lag.

Köp boken

Contact us

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

MarLaw värnar om din integritet och hanterar dina personuppgifter i enlighet med gällande dataskyddslagstiftning. Advokatfirman MarLaw (org.nr 556358-3508) är personuppgiftsansvarig för samtliga uppgifter som du lämnar i detta formulär. All behandling vi gör sker i enlighet med denna policy. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta oss.